onsdag 8. mai 2013

Jeg tok feil!

Jeg smøg meg mot ham bakfra la armene mine tett rundt ham og trykket meg tett tett inntil med hele kroppen.
Mmm hei elskling mumlet jeg.
Men luktet han litt annerledes?

Hei du! Hoppsan! Sa en helt annen mann enn min. Det var jo en annen det var ikke Elsklingen men han så jo helt lik ut! Bakfra! Litt krøller litt dressjakke litt høy litt flott?!
Herregud er det mulig! Jeg som nesten ikke klemmer noen jeg ble helt satt ut.
Så koselig sa han jeg kjenner ham jo vi var på fest vi var på en snurr men ærligt talt jeg bommet på mannen min!

Jaså du sniker deg innpå mannen min bakfra du, sa kona lattermild en dag på butikken. Jeg gjør visst det sa jeg. Men er de litt like han har jo fått litt lengre hår han din akkurat som han min? Hun hadde ikke sett det hun visste ikke om det eller kanskje gjorde hun det fordi hun er jo frisør og hadde vel egentlig klippet ham selv. Eller ikke klippet det er jo hvordan en ser det.

Så skulle jeg på butikken igjen det er jo der det skjer det er jo der vi er hver dag eller annenhver i hvertfall.
Og der hopper han ut fra bilen sin og jeg kommer litt etter og vi går mot inngangen jeg etter ham.
Plutselig snur han seg rundt og ser på meg - ER DET DEG?! Jeg blir så nervøs når du går rett bak meg, jeg vet jo ikke hva du skal finne på!

Jeg kikker på ham og ser at han fortsatt er lang i nakken med krøller og greier, Elsklingen min han er kort i nakken nå - så nei - jeg tar ikke feil på neste fest, jeg tror ikke det altså, det kommer til å gå helt greit...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar